Hankook W320B Winter i*cept evo2 245/45 R19XL 102V RFT - osobní, zimní (FR,RFT) | |||
| Šířka: | 245 | ||
| Výška: | 45 | ||
| Konstrukce pneumatiky: | R | ||
| Průměr ráfku: | 19 | ||
| Výrobce: | Hankook | ||
| Provedení: | XL | ||
| Použití: | zimní | ||
| Rychlostní index - SI: | V ![]() |
||
| Hmotnostní index - LI: | 102 ![]() |
||
| Počet vrstev - PR: | 0 | ||
| Dezén: | W320B Winter i*cept evo2 | ||
| Run Flat: | RFT | ||
| Typ vozidla: | osobní | ||
| Valivý odpor - RR: | D | ||
| Přilnavost na mokru - WG: | C | ||
| Počet vln hlučnosti - NW: | 2 | ||
| Hlučnost (decibel) - NO: | 72 | ||
| Akční sleva: | 28 % | ||
| Cena s DPH: | 8915,- Kč 6419,- Kč |
||
| Poznámky: | RFT - technologie Run Flat umožňuje nouzové dojetí při ztrátě tlaku pneu |
||
Zimní run-flat pneumatika. Vývoj této vysoce výkonné pneumatiky byl zaměřen speciálně na zimní povětrnostní podmínky evropských silnic i*cept evo² je prémiová pneumatika vyvinutá pro potřeby evropského trhu a je ideální pro vozy vyšší střední třídy. Nově navržená směs běhounu zaručuje zachování pružnosti pryže také při nízkých teplotách a zajištění bezpečné přilnavosti k vozovce. Kromě toho umožňují vyztužené bočnice s širokými rameny přímou reakci na řízení a stabilní ovladatelnost. DEZÉN PENUMATIKY: Záběrové drážky ve tvaru cepínu: Příčné drážky ve tvaru cepínu pro mimořádné záběrové vlastnosti. Skvělé výkony na sněhu díky příčným drážkám s optimalizovaným úhlem. Klikaté záběrové drážky: Lepší záběr a brzdění na sněhu díky zvýšení počtu křížení drážek. 3D zimní lamely: Zajišťují vynikající výkon na sněhu a mokrém povrchu díky zvýšení tuhosti bloků. Zářezy pro přilnavost na ledu: Lepší ovladatelnost díky dodatečným zářezům v blocích. Široké rameno: Oproti běžné pneumatice zajišťuje široké rameno lepší ovladatelnost a přilnavost. Zdokonalené čtvercové bloky: Rozdělení ramenního bloku mezi drážkami zajišťuje větší flexibilitu a optimalizovanou styčnou plochu při zatáčení. Zároveň zlepšuje ovladatelnost na mokru a sněhu. Široké obvodové drážky: W320 dosahuje použitím o 30 % širších drážek, v porovnání s předchůdcem, lepších výkonů na mokrém povrchu. Zkosený okraj drážky: Okraj drážky zkosený v úhlu 45 ° zvyšuje průřez drážky a zajišťuje nekompromisní výkony na mokru |
|||

